גוגל מוסיפה מידע סטטיסטי של הכפתור Google +1 ל-Google Webmaster Tools. אותם כליים למנהלי אתרים וובמסטרים. אותם דוחות אמורים לתת לנו להבין יותר טוב איך גולשים משתמשים בכפתור ה-Google +1 באתרים שלנו. כמובן הפילוח הוא לפי כל אתר בנפרד. יש לכם כמה מטריקים שאתם יכולים לעקורב אחריהם: Search Impact Report, Activity Report ו-audience report. הראשון Search Impact Report מראה כיצד משפיע הכפתור גוגל +1 על תוצאות האורגניות שלכם במנוע החיפוש גוגל. תוכלו לראות איך כמות הלחיצות משתנה בעקבות המלצות או יותר נכון להגיד לחיצות על הכפתור גוגל +1 והמלצת התוכן לגולשים אחרים. לפי מה שידוע לי גוגל לוקחת בחשבון את ההמלצות / כמות הלחיצות כל כפתור Google +1 כחלק מאלגוריתם דירוג האתרים שלה. נכון לעכשיו אני לא יודע עד כמה זה קריטי לבעלי אתרים ומבחינת SEO (אופטימיזצייה למנועי חיפוש), אך נראה שזה יכול להיות חשוב מאוד.

ה-Activity Report מראה לכם כמה כמה פעמים אנשים לחצו על ה-Google +1 באותם דפים בו הוא מופיע. זה יכול להיות להיות גם לחיצות שהתבצעו במנוע החיפוש עצמו לני שמופעל לראות את ה-Google +1 ב-Labs, למרות שגוגל כבר אמורה להפעיל את זה באופן קבוע לכל הגולשים (אם זה לא כבר עכשיו). ה-Audience report מראה מידע גיאוגרפי ודמוגרפי הקשור למי ששיתף את התכנים שלכם ולחצו על כפתור השיתוף Google +1 Button. גוגל לא חושפת מידע באופן מיידי אלה רק מידע אגרגטיבי כולל אשר תוכלו לראות אותו רק אם כמות גדולה של אנשים לחצו על ה-Google +1 Button עבור דפים מסוימים באתר שלכם.

אין ספק שזהו זמן מצוין להוסיף את הכפתור Google +1 Button לאתר שלכם כדי לעזור לכם למנף את התנועה של התכנים המעולים שלכם באינטרנט.





 







תגיות:

מי הצביע לידיעה הזו

תגובות

 •  RSS פידים  •  ^ למעלה