סוזוקי אלטו החדשה זכתה עם הגעתה לתג המחיר הזול ביותר בישראל עבור מכונית חדשה. התמחור הזה היה אפשרי הודות לפשטותה של המכונית הקטנה, אשר איננה מרשימה כמעט בשום מובן (למעט צריכת הדלק). מנוע ה-3 צילינדרים חלש, רועש ורועד ותיבת ההילוכים האוטומטית סובלת מפעלתנות-יתר. עיצוב ואיכות הפנים בסיסיים ביותר ורמת האבזור עלובה. המרווח מאחור מצומצם יחסית, תא המטען פצפון, נוחות הנסיעה בינונית ומטה והתנהגות הכביש איננה טובה. האבזור הבטיחותי טוב למדי, אך ציון מבחן הריסוק של האלטו הקטנה הוא די מסכן - שלושה כוכבים בלבד.
עם הגעתה של הגרסה הידנית של סוזוקי אלטו נשבר עוד שיא כשהמכונית קיבלה תג מחיר נמוך בעשרות אחוזים משאר המכוניות בקבוצה. הגרסה הידנית אמנם סובלת מאותם חוסרים של אחותה האוטומטית, אך מחירה הזול מציב אותה בטריטוריה שהייתה שמורה עד כה רק למכוניות משומשות.






 


 •  RSS פידים  •  ^ למעלה