אין ספק שתחום ה-SEO הוא אחד התחומים הכי חשובים לכל באתר אתר באשר הוא. ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש מאפשרת לבעלי אתרי אינטרנט לקבל חשיפה אורגנית וכך להגדיל את החשיפה שת המוצר או הישרות שלהם במנועי בגוגל. בישראל אין ספק שהרבה בעלי אתרים מסתמכים על מנוע חיפוש Google. הוא מנוע החיפוש אשר מביא הכי הרבה תנועת מבקרים אורגנית לאתר אשר מקורה בחיפוש מילות מפתח במניע החיפוש Google.co.il ו-Google.com. כמובן יש עוד דרכים להביא תנועה כולל פרסום ברשתות חברתיות, פרסום ממומן ב-AdWords ו פרסום ברשתות Affiliate networks. אם זאת, אוטפימיזציה לאתרי אינטרנט במנועי חיפוש היא אסטרטגיה אשר בעלי אתרים עושים כדי להביא תנועה אשר תחזיק מעמד לאורך זמן, ולא כמו פרסום ממומן שהפרסום מופסק ברגע שמפסיקים להזרים כספים לאותו קמפיין פרסומי.

בשביל לדעת איך עושים קידום אתרים כמו שצריך, יש צורך בידע. בשביל זה יש הרבה ספרים מומלצים אשר ילמדו אתכם איך לעשות קידום אתרים לבד בבית מבלי צורך לקחת קורס קידום אתרים אשר יעלה לכם אלפי שקלים. בתור מקדם אתרים מומחה זה מעל 7 שנים, אני מכיר את התחום ברמה מאוד גבוהה. יצא לי לקדם מילות מפתח רבות בגוגל גם בעברית וגם בשפה האנגלית. תוך כדי לימוד ובהתחשב בדינמיקה של השינויים שעושה גוגל, יש להתאין את עצמך ל-SEO המודרני, ככה אני קורה לזה. זה לא כמו פעם שפשוט כולם היו מפציצים בקישורים ומשתמשים ב-H1 וקיבלו דירוג גבוהה. היום יש יותר ויותר פרמטרים אשר יש להם השלכות על מיקום/דירוג האתר במנוע החיפוש גוגל, וכולם רוצים להיות בעמוד הראשון ולהיות ראשונים. כמובן רק אתר אחד יהיה במקום הראשון ורק 10 אתרי אינטרנט יזכו להיות בעמוד הראשון.

למעשה מעל 90% מהגולשים לא יעברו בכלל לעמוד השני בתוצאות החיפוש (SERP). זה כואב לשמוע אך זו המציאות. זו הסיבה שיש הרבה חברות אשר משתמשות בשירותים של מקדם אתרים מקצועי או בחברות SEO שאלו יעזרו להם להיות ממוקמים גבוהה יותר עבור מילות מפתח תחרותיות (competitive keywords). כאשר אתם ממוקמים יותר גבוה, כך התנועה האורגנית לאתר שלכם תגדל. זאת בתקווה שכאשר יכנסו יותר אנשים לאתר, המכירות יעלו, הרווח מהפרסום יעלה ובכלל האתר יהפוך ליותר פופולרי עקב חשיפה למוצר. זה גם עוזר באופן פסיבי ל-SEO מפני שאנשים מבקרים באתר שלכם, רואים כתבות או מוצרים ומקשרים אליכם חזרה. זהו מעגל קסם שכל בעל אתר היה רוצה ליהנות ממנו.

בכל מקרה, חזרה לספרים. יש הרבה מאוד ספרים בנושא Search Engine Optimization, אך רק חלק מהם באמת מומלצים ומכסים את הנושא באופן מקצועי, אמין, קריא וישים עבורכם. אני קראתי את רב רבי מכיר של ה-SEO ואני פה כדי להמליץ לכם על כנה ספרים שלפי דעתי הם המפתח להצלחה לכל מי שמתעניין בקידום אתרים, גם עבור מתחילים וגם עבור מתקדמים. הספרים שאני מציג פה יתנו לכם הבנה מעמיקה אודות מנוע החיפוש, טריקים, שיטות מתקדמות, טכניקות סודיות וידע מעמיק אשר יגרום לכם להבין איך כך התחום הזה עובד.

הספרים ילמדו אתכם מספר דברים: להימנע מלקבל עונש על ידי גוגל, לראות וללמוד אמה המתחרים שלכם עושים. איך לעשות כסף על ידי ייעוץ בקידום אתרים, דרכים לקצר את הדרך ב-SEO (עד כמה שאפשר) ועוד. הספרים שאני ממליץ עליהם בחום רב הם: SEO Made Simple Strategies for dominating the world's largest search engine. השני הוא Search Engine Optimization (SEO) Secrets (סודות ה-SEO), השלישי הוא הספר The Art of SEO: Mastering search engine optimization theory in practice. אחרון חביב הוא הספר לבעלי עסקים אונליין אשר באמת צריכים את המידע הרלוונטי ביותר בשביל שהעסק שלהם יצליח במיוחד שהוא מבוסס על תנועה אורגנית: Outsmarting Google SEO Secrets Winning New Business (ספר חדש ביצא במרץ 2011).

אני ממליץ לכל מי שרוצה לעשות כסף באינטרנט ורוצה להיות ממוקם גבוהה במנועי חיפוש, לקנות את אחד הספרים הללו. לפי דעתי המומלץ ביותר הו SEO Made Simple ושני הוא Search Engine Optimiztion Secrets שנכתב על ידי Danny Dover ו-Eric Daffon (אני חסיד של שניהם).

למטה תראו Slidshow של הספרים. תוכלו ללחוץ על אחד מהם ולרכוש אותם ישירות מאתר אמזון כולל משלוח של הספרים לישראל. אני גם כן הזמנתי את הספרים שלי מאתר Amazon והמשלוח זול ומגיע מהר.


מודעה פרסומית Amazon







 







תגיות:

 •  RSS פידים  •  ^ למעלה